Ольга НАЗАРКО

Ольга НАЗАРКО

Народилась 27 листопада 1959 року.

Освіта:

1979-1984 рр. – Харківський державний педагогічний інститут, природничий факультет, спеціальність «Хімія і біологія». Диплом з відзнакою.
2005-2009 рр. – аспірантура за напрямком «Соціологія освіти та виховання» при Харківському гуманітарному університеті «Народна українська академія»;
2008-2010 рр. – Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», факультет «Соціальний менеджмент», спеціальність «Соціологія».

Захист дисертації: за спеціальністю 22.00.04. – спеціальні та галузеві соціології, за темою «Якість загальної середньої освіти в сучасній Україні: соціологічний вимір».

Науковий ступень: кандидат соціологічних наук, доцент.

Педагогічна звання: «Вчитель-методист», вчитель хімії вищої категорії.

Професійна діяльність:

1984-2003 рр. – вчитель хімії навчальних закладів м. Куп’янська Харківської області;
2003-2008 рр. – завідувач методичним кабінетом відділу освіти м. Куп’янська Харківської області;
2008-2013 рр. – декан факультету довузівської підготовки, викладач кафедри соціології Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»;
2013-2017 рр. – завідувач Центру методичної та аналітичної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;
Із березня 2017 р. – начальник відділу управління якістю Національного фармацевтичного університету, доцент кафедри неорганічної хімії.
Із березня 2020 р. помічник ректора з виховної роботи, якості та сертифікації Національного фармацевтичного університету.

Досягнення: Лауреат Всеукраїнських конкурсів «Учитель року» у номінації «Хімія» (1998, 2002).

Звання: Відмінник освіти України (1999).

Нагороди: почесна відзнака Харківської обласної ради «Слобожанська слава».

Стажування: 2007 р. – участь у програмі «Моніторинг якості освіти» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) за проектом «Навчальні програми професійного розвитку» за темою «Моніторинг якості освіти».
2020 р. – Міжнародне стажування на тему: «ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ЯК НЕТРАДИЦІЙНА ФОРМА СУЧАСНОЇ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MOODLE», отримала сертифікат ES № 2838/2020, м. Люблін, Польща.

Основні компетентності:

  • організація всеукраїнських та регіональних заходів з питань впровадження міжнародних стандартів ІSО 9001, 14001, 50001.
  • мережна взаємодія з керівниками структурних підрозділів/процесів системи управління якістю; навчання персоналу та
  • навчання персоналу та підвищення професійної компетентності науково-педагогічних працівників і фахівців системи СУЯ;
  • впровадження освітніх інновацій в системі формальної, неформальної та інформальної освіти;
  • надання науково-методичної допомоги з питань моніторингу якості освіти та рейтингового оцінювання.

Досвід викладання дисциплін:

  • Загальна та неорганічна хімія.
  • Тестові технології в хімії. Підготовка учнів до ЗНО з хімії.
  • Соціологія особистості.
  • Стратегія сталого розвитку як шлях подолання глобальних загроз людства.
  • Компетентністно зорієнтовані освітні технології: компетентність, якість, технології.

Захоплення: подорожі, театр, активний відпочинок, горні лижі, велоспорт, плавання. Тренінги розвитку, Facebook середовище.

Сфера наукових інтересів: методика викладання хімії та підготовки до ЗНО, моніторинг якості освіти,  соціологія освіти та виховання. На даний час вивчає чинники і механізми, що впливають на підвищення якості освіти та забезпечення рівного доступу до якісного навчання.

Автор близько 42 наукових і науково-методичних публікацій, у тому числі:

 Статті у фахових наукових виданнях:

  • НазаркоО. І. Інноваційна діяльність та професійне вдосконалення вчителя в контексті модернізації освітнього простору / О. І. Назарко // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – Х. : Вид-во НУА, 2007. – Т. 13, кн. 1: Актуальні проблеми освіти. – C. 121–132.
  • Назарко О. І. Запровадження методик моніторингових досліджень якості освіти в умовах трансформації освітнього простору / О. І. Назарко // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – Х. : Вид-во НУА, 2008. – Т. 14. – C. 219–229.
  • НазаркоО. І. Сучасне учительство України: проблеми і перспективи розвитку / О. І. Назарко // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – Х. : Вид-во НУА, 2009. – Т. 15. – C. 136–144.
  • Якість освіти як теоретична проблема: методологічні підходи до аналізу / К. Г. Михайльова, О. І. Назарко // Грані. – 2010. – №2. – С. 108–113.
  • Якість загальної середньої освіти у теоретичному та емпіричному вимірі / К. Г. Михайльова, О. І. Назарко // Вісн. Міжнар. Слов’ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. – 2011. – Т. 14. – № 1. – С. 25–36.
  • Назарко О.І. Учительство України: соціальний портрет на фоні сучасних соціальних трансформацій / К.Г. Михайльова, О.І. Назарко // Вчені зап. Харк. гуманітар. ун-ту «Нар. укр. акад.». – Х., 2012. – Т. 18. – С. 143 – 153.
  • Назарко О.І. Якість підготовки фахівця в сучасному педагогічному вищому навчальному закладі: кейс України розвитку / О. І. Назарко // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – Х. : Вид-во НУА, 2013. – Т. 19. – C. 71–83.
  • Назарко О.І. Роль университетского образования в формировании педагога: критерии и показателикачества підготовки (кейс Украины)/ Университет в условиях современности: сила традиций перед вызовами будущего: монография (Е.Г. Михайлева, Е.В. Бирченко, Т.В. Зверко и др.;). подобщ. ред. Е.Г. Михайлевой; Нар.укр.акд. – Харьков: Изд-во «ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014. – 284 с., с. 248 – 260.
  • Назарко О. І.УДК378:005.6 «Якість освіти як тренд європейського простору вищої освіти» / А. А. Котвіцька, О. І. Назарко, Л. Г. Кайдалова, Науковий журнал «Управління , економіка та забезпечення якості в фармації / Національний фармацевтичний університет, м. Харків, Україна, 2020.
  • New procedures of metronidazole determination by the method of gas-liquid chromatography/ Research J. Pharm. and Tech. – 2020. – Vol. 13, Iss. 3. – P. 1157 – 1166.

Статті в інших наукових виданнях:

  • Назарко О. І. Запровадження методик моніторингових досліджень якості в умовах трансформації освітнього простору / О. І. Назарко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. Дод. 3 (темат. вип.). Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського простору / Ін-т вищої освіти АПН України. – К., 2008. – Т. 3 (7) : Актуальні аспекти моніторингу та управління якістю освіти: євроінтеграційний вимір. Новітні засоби навчання: проблеми впровадження та стандартизація. Сучасний освітній менеджмент: економічні, організаційні та психологічні засоби реалізації в Україні та Європі. – С. 78–84.
  • Назарко О. И. Главное в обучении – любовь : династия Кизим / [О. И. Назарко] // На алтарь призвания : очерки о пед. династиях Харьковщины / Нар. укр. акад. ; подобщ. ред. Е. В. Астаховой. – Харьков, 2010. – С. 188–196.
  • Назарко О.І. Парадигиальные основания деятельности университетов /Университет в условиях современности: сила традиций перед вызовами будущего: монография (Е.Г. Михайлева, Е.В. Бирченко, Т.В. Зверко и др.;) .подобщ. ред. Е.Г. Михайлевой; Нар.укр.акд. – Харьков: Изд-во «ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014.– 284 с., с. 115-131.
  • Михайлева Е.Г., Назарко О.И. Базовые парадигмы в деятельности современных университетов / Екатерина Михаайлева (ред.) Современный университет перед вызовами будущого. Сборник статей рус. Ламберт, Германия.
  • Управління ризиками як складова забезпечення якості вищої освіти: кейс НФаУ / О. І. Назарко, О. С. Овакімян // Управління якістю в фармації : матеріали ХІІІ Науково-практичної  конференції (17 травня 2019 р., м. Харків). – Х. : Вид-во НФаУ, 2019.
  • Рейтинг кафедр НФаУ за результатами діяльності у 2018/2019 н.р.: збірка матеріалів/за ред. А. А. Котвіцької (авторський колектив О. І. Назарко, О. С. Овакімян, О. Ю. Яковлєва). – Х.: НФаУ, 2019. – 68 с.
  • П’ятий ювілейний рейтинг кафедр НФаУ за результатами діяльності у 2019/2020 н. р.: збірка матеріалів/за ред. А. А. Котвіцької (авторський колектив О. І. Назарко, О. С. Овакімян, О. Ю. Яковлєва). – Х.: НФаУ, 2020. – 56 с.

Тези доповідей на наукових конференціях:

  • Назарко О. І. Основні концепти компетентнісного підходу до професійного розвитку педагога / О. І. Назарко // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість: Зб. матеріалів ІХ Всеукр. наук.- практ. конф., Київ, 25–27 квітня 2006. У 5-ти т. / Редкол.: [Тимошенко І. I. (відп. ред.) та ін]. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2006. – Т. 3 – С. 156–158.
  • Назарко О. І. Педагог ХХІ сторіччя: освіта, професійні і ділові характеристики / О. І. Назарко // Нравственные императивы интеллигенции :Материалы IV Междунар. науч.-теорет. конф. по проблемам соврем. интеллигенции, Харьков, [февр. 2006 г.]. – Х., 2006. – С. 111–113.
  • Назарко О.І. Проблеми дослідження професійної компетентності учителя у системі післядипломної освіти / О. І. Назарко // МолодыеученыеХарьковщины – 2006: Программа и материалыконф. молодыхученых, Харьков, 8 апр. 2006 г. / Нар. укр. акад. и др. – Х., 2006. – С. 29–30.
  • Назарко О. І. Модернізація роботи вчителя в умовах моніторингу якості освіти / О. І. Назарко // Управління в освіті: ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф, 19-20 квіт. 2007 р. : тези доп. / Нац. ун-т «Львів. політехн.» [та ін.]. – [Л.] : Вид-во Дослідн. Центра М-ва освіти і науки України, 2007. – С. 58–59.
  • Назарко О. І. Практичні та методичні аспекти забезпечення якості загальної середньої освіти / О. І. Назарко // Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи. ІІ Конгрес САУ : тези доповідей, (Харків, 17-19 жовтня 2013 р.) – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2013. – 568 с., стор. 335-337.
Print Friendly, PDF & Email